Αίτημα εγγραφής B2B

    Με τη συμπλήρωση της φόρμας, θα λάβετε εγγραφή B2B εντός 7 εργάσιμων ημερών για προνομιακές τιμές χονδρικής.

    ×

    Γενικοί όροι και προϋποθέσεις για πελάτες B2B και franchise της Go e-motion

    1. Παραγγελίες και παραδόσεις

    1.1. Οριστικότητα παραγγελιών

    Όλες οι παραγγελίες που γίνονται από πελάτες B2B και franchise θεωρούνται οριστικές μετά την επιβεβαίωσή τους από την Go e-motion. Επιστροφή αγαθών ή ανταλλαγή δεν επιτρέπεται, εκτός από περιπτώσεις προηγουμένως συμφωνημένων όρων που έχουν επιβεβαιωθεί εγγράφως και από τα δύο μέρη. Οι πελάτες είναι υπεύθυνοι για την παροχή ακριβών και πλήρεις πληροφορίες κατά την υποβολή μιας παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων του προϊόντος, της διεύθυνσης αποστολής και των στοιχείων επικοινωνίας. Οποιεσδήποτε αλλαγές ή διορθώσεις στην παραγγελία μετά την επιβεβαίωσή της δεν γίνονται δεκτές, εκτός από περιπτώσεις σοβαρών τεχνικών λαθών.

    1.2. Χρόνοι επεξεργασίας και παράδοσης

    Ο τυπικός χρόνος επεξεργασίας της παραγγελίας είναι έως και 3 εργάσιμες ημέρες μετά την επιβεβαίωση πληρωμής. Ανάλογα με τη διαθεσιμότητα και τις συγκεκριμένες απαιτήσεις, η περίοδος αυτή μπορεί να παραταθεί, για την οποία ο πελάτης θα ενημερωθεί έγκαιρα. Οι παραδόσεις γίνονται μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών στη διεύθυνση που αναφέρεται στην παραγγελία. Τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά εκ των προτέρων. Η Go e-motion δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις που οφείλονται σε εταιρείες ταχυμεταφορών ή τρίτα μέρη. Ο πελάτης υποχρεούται να ελέγξει τα εμπορεύματα κατά την παραλαβή και να ενημερώσει την Go e-motion σε περίπτωση προβλημάτων ή ελλείψεων εντός 24 ωρών.

    1.3. Προϋποθέσεις ακύρωσης παραγγελιών

    Η Go e-motion διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί παραγγελίες από πελάτες στις ακόλουθες περιπτώσεις: όταν ο πελάτης δεν συμμορφώνεται με τους οικονομικούς ή συμβατικούς όρους, όταν οι παρεχόμενες πληροφορίες είναι ελλιπείς ή ανακριβείς ή όταν υπάρχουν υποψίες κατάχρησης. Σε περίπτωση άρνησης της Go e-motion, ο πελάτης θα ειδοποιηθεί ηλεκτρονικά και θα επιστραφούν όλες οι πληρωμές που είχαν πραγματοποιήσει προηγουμένως.

    2. Όροι εγγύησης

    Η Go e-motion δεν προσφέρει εγγύηση για προϊόντα που πωλούνται σε πελάτες B2B και franchise. Μετά την παράδοση, οι πελάτες είναι υπεύθυνοι για τη σωστή αποθήκευση, λειτουργία και συντήρηση των εμπορευμάτων. Τα προϊόντα παραδίδονται σε πλήρη λειτουργική κατάσταση και έτοιμα προς χρήση και οποιαδήποτε βλάβη ή ελάττωμα προκύψει μετά την παράδοση θεωρείται ευθύνη του πελάτη. Η Go e-motion δεν φέρει ευθύνη για ζημιές που προκαλούνται από ακατάλληλη χρήση, έλλειψη συντήρησης ή μη τήρηση των οδηγιών χρήσης.

    3. Πληρωμές

    3.1. Τρόποι πληρωμής

    Η Go e-motion προσφέρει δύο βολικές μεθόδους πληρωμής στους πελάτες της B2B και franchise:

    Τραπεζική μεταφορά: Η πληρωμή πραγματοποιείται εκ των προτέρων με τραπεζικό έμβασμα. Μόλις παραληφθεί το ποσό, η παραγγελία θα διεκπεραιωθεί και θα αποσταλεί εντός 3 εργάσιμων ημερών. Ο πελάτης πρέπει να παρέχει ακριβή στοιχεία χρέωσης για την αποφυγή σφαλμάτων κατά την έκδοση τιμολογίων.

    Με αντικαταβολή: Η πληρωμή πραγματοποιείται κατά την παράδοση των αγαθών. Η εταιρεία ταχυμεταφορών θα αποδεχτεί το ποσό κατά την παραλαβή της παραγγελίας.

    3.2. Τιμολόγηση

    Όλες οι πληρωμές συνοδεύονται από τιμολόγιο που εκδίδεται στο νομικό πρόσωπο που είναι εγγεγραμμένο στην παραγγελία. Τα τιμολόγια αποστέλλονται ηλεκτρονικά εκτός εάν ο πελάτης ζητήσει αντίγραφο σε χαρτί. Διορθώσεις στα τιμολόγια μπορούν να γίνουν μόνο εντός 48 ωρών από την έκδοση και ο πελάτης πρέπει να ενημερώσει αμέσως την Go e-motion σε περίπτωση σφάλματος. Μετά από αυτήν την περίοδο, δεν θα γίνονται δεκτά αιτήματα για αλλαγές στα τιμολόγια.

    4. Απαιτήσεις για νομικά πρόσωπα

    Όλες οι παραγγελίες από πελάτες B2B και franchise πρέπει να υποβάλλονται μέσω εγγεγραμμένης νομικής οντότητας. Το Go e-motion δεν εξυπηρετεί παραγγελίες από άτομα στα τμήματα B2B και franchise. Οι πελάτες πρέπει να παρέχουν έγκυρα στοιχεία εταιρείας, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού UIC, της διεύθυνσης έδρας και των στοιχείων επικοινωνίας. Σε περίπτωση παροχής εσφαλμένων ή ελλιπών δεδομένων, η Go e-motion διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παραγγελία ή να τερματίσει τη συμβατική σχέση.

    5. Πολιτική πωλήσεων και τιμολόγηση

    5.1. Ελάχιστη τιμή πώλησης (Τιμή μετάβασης)

    Οι πελάτες B2B και franchise υποχρεούνται να πωλούν προϊόντα σε τελικούς πελάτες σε τιμή ίση ή υψηλότερη από την ελάχιστη τιμή πώλησης που έχει οριστεί από το Go e-motion (Go price). Αυτή η τιμή αναγράφεται με κάθε παράδοση και ενημερώνεται περιοδικά. Η παραβίαση αυτής της προϋπόθεσης μπορεί να οδηγήσει σε καταγγελία συμβατικών σχέσεων και κυρώσεις, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης. Η Go e-motion διατηρεί το δικαίωμα να αναθεωρήσει την τιμολογιακή πολιτική ανά πάσα στιγμή, ειδοποιώντας τους πελάτες για τις αλλαγές μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.

    5.2. Διαφήμιση και προωθήσεις

    Οι πελάτες B2B και franchise δεν επιτρέπεται να εκτελούν προωθήσεις ή καμπάνιες μάρκετινγκ που έχουν ως αποτέλεσμα πωλήσεις κάτω από την καθορισμένη ελάχιστη τιμή Go. Οποιαδήποτε διαφημιστική καμπάνια πρέπει να συντονιστεί εκ των προτέρων με την Go e-motion και να εγκριθεί γραπτώς. Οι πελάτες που παραβιάζουν αυτόν τον όρο ενδέχεται να επιβληθούν κυρώσεις, μεταξύ άλλων με καταγγελία της σύμβασης και διακοπή των προμηθειών.